välkommen mensvärk

Sitter i min säng, lyssnar lite på Hoola bandoola band och myser i min mensvärk.
Jag har nämligen de senaste månaderna lagt an med en vana att konstant gå runt och tro att jag är gravid, vilket i sin tur resulterat i att jag blir lika glad varje gång jag ser det vackra röda i mina trosor. Alltså myser jag nu. M y s e r.

Lite paff är jag även (fortfarande) efter att ha smsat dig tidigare idag i hopp om fika och fått tillbaka svaret "Är i marocko cp haha"
JUSTEFAN du är i marocko. ÅH vad härligt min vän!

Hur som helst; anledningen att jag denna gång varit frånvarande är att jag j0bb4tjobbatJOBBAT och pluggat så fett jävla mycket, eller åtminstone senaste veckan, att jag liksom inte haft något socialt liv. Men håller i alla på att scanna in ett ett lass bilder jag ska lägga upp hade jag tänkt, bilder från sommaren! Antingen får du väl se i iphonen din, eller på datorn när du kommer hem. De kommer i nästa inlägg!

Ha det fin!
Jaana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0