monoupdate

Jag tänker en del på en hel del saker just nu.
En sak jag tänker på är vad som egentligen håller dig från att skriva till mig. Vad är det frågan om? Du vet att jag vill läsa vad än du kan tänkas ha på hjärtat! Talk2meBaby

En annan sak min tankar kretsar kring är sommar, student och skolfri framtid. Jag kommer ihåg då vi började skriva till varandra i denna blogg, hur sättet jag då skrev om Den Glorifierade Studenten inte kunde visa mer tydligt att jag egentligen inte visste vad det var jag längtade så fruktansvärt efter. Längtar gör jag fortfarande, förstås, och känner inte alls den där paniken som många säger kommer smygandes ju närmre den stora dagen kommer, vadmanskagöramedsittlivpaniken. Jag känner mig snarare lugn, självsäker och förväntansfull. Så skillnaden från nu och då, skulle jag helt enkelt säga, är den avsaknad av hysteri som typ idag infann sig i mitt längtande. Längtar med insikt om att jag faktiskt inte kommer att komma snabbare dit genom att inte orka med skolan.

En tredje sak jag tänker mycket på är sex, jag tänker helt fruktansvärt mycket på det, och nu har faktiskt en tanke i virvarret börjat ta allt mer fast form. Den är inte redo att beskrivas till fullo än, men skulle nog kunna sammanfattas med detta:

JAG tror att för att komma så nära lösningen om maktfördelningen i samhället som möjligt, så MÅSTE man gå via sex. Sex är lösningen. Hah, vad sägs om det? Jag återkommer snarast.

Mvh
din vän
Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0