*like*


person (råkade klippas ut)

Egentligen är jag lite kluven. Pojkar som klär sig som flickor/flickor som klär sig som pojkar har ALLTID funnits - kanske är det lite förlegat, sättet som fenomenet uppdagas här. Kanske borde vi ha vant oss vid det här laget! Fast alltså fan, familjen verkar sjukt fin! Exakt så som det beskrivs i artikeln borde a l l a hantera söner och döttrar som känner sig som det motsatta könet. Exakt så ska jag göra om min son blir en flicka eller min dotter blir en pojke. Läs vettja!

Oscars storebror då båda deras lillebror föds säger: ”undrar vad han kommer att bli sen, om han kommer att bli flicka eller pojke”.

Ahh underbart!!!!!! KääÄääärL333k

Mvh
din Altiallo, Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0