kanske fyrtio kilo

tyngre är mitt huvud. Än det brukar vara alltså. Jag förstår inte riktigt vad som hänt med mitt immunförsvar den senste tiden, men någonstans fallerar mina små vita riddare (vitsig ordvits om vita blodkroppar eh) i att försvara mig, någonstans där de annars brukar stå enade och starka. Har varit så sjuk/småkrasslig/förkyld på senaste tiden som jag aldrig varit tidigare. Spenderade till och med denna första skoldag hemma. SJUK!!! Drömde mardrömmar hela natten om att jag sprang och sprang genom djup snö utan att komma framåt, jagad av hunnerna från Mulan. Oh dear.

Men nog om det! Klart jag minns den 14:e, det blir fett att ses och fett att se fotoalbumet!! Även fast du förklarade ganska ingående om hur sidorna känns så är det fanimej vad jag är mest spänd på. Tänker mig typ kartong. Men så kan det ju inte vara. Z p ä n n a n d e helt enkelt!!!

Love from
Janne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0