här är jag

De senaste dagarna har präglats utav en ENORM saknad. Jag saknar september och oktober, jag saknar inspelningen, jag saknar Uppsala, jag saknar Simon och Mathilda, jag saknar 60-talet, jag saknar herrgården, jag saknar min sminkör, jag saknar crewet, jag saknar min trailor, jag saknar David Fincher, jag saknar ALLT. Igår drömde jag till och med att jag hängde med Fincher. Jeez.

Hur kan detta bara komma in i mitt liv och sedan bara försvinna? Allt är tråkigt nu! Jag har inte ens ett jobb. Jag antar att jag har en kris. Därav avsaknaden av moa-poster här i bloggen och jag ber om ursäkt för det. Men vad ska jag skriva om när allt som rör sig i mitt huvud är det förflutna och tankar som "VAD SKA JAG GÖRA AV MITT LIV?", "HERREGUD JAG FYLLER SNART 20" och "VAD ÄR MENINGEN MED LIVET?".
Livar upp det här inlägget med lite bilder jag tagit senaste tiden som inte fått komma upp här.

/M

PS. Projektarbetet ser verkligen superfint ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0