det brusar bara som i en tom snäcka

Vill att min hjärna ska vakna. Behöver något som får den att göra det. En hetsig debatt på tv typ!
Eller en fet artikel som väcker känslor i mig. Men mor och far har farit till Ystad och tagit DN med sig (sådana där nymodighter som internet och tidningar däri vet jag ingenting om) och tv:n våran är okontrollerbar. Eller så är det bara ursäkter för att jag egentligen är kroniskt SLÖ.
Fan alltså, jag vill börja det nya året som en pigg och alert människa, men hittills har det inte gått över huvudtaget.

AAAAH! Kanske är det där jag har mitt nyårslöfte: Att vara pigg och alert. HELA året. Det vore ju minst sagt tufft om jag kunde klara av det.

Jag börjar med att utforska DN.se.

hejdo
Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0