bilder från gårdagen

Jaana! Jag tycker vi borde skärpa oss! Det är alldeles för tomt härinne. Jag saknar att läsa om vad som händer i ditt liv, för i mitt händer inte alls speciellt mycket. Arbetslös och snart pluggfri, vad ska man hitta på? Ska träffa Karl och Tova såklart!

Det var fint igår! Och jag kan fortfarande inte fatta att du klippt av dig håret! Hur mår du idag? Jag är nästan döende och tänker aldrig i livet gå utanför dörren så länge snön envisas med att kaosa såhär. Här kommer i alla fall lite bilder. Drog ni vidare?
(är detta okej? ta bort den annars)


Kommentarer
Postat av: Jaana

Haha den får vara kvar!

Hannah hittade verkligen ljuset där må jag säga.

2011-01-06 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0