Ystad Yztad Ytown

Tack för det Moa!
Sitter just nu i lägenheten i Ystad och lär mig diverse låtar på gitarr, för att kunna fira ordentligt på min morbrors 50-årsdag. Jag ska, liksom på din student, bidra med musik! Bilresan gick bra, snabbare än vanligt eftersom mamma pumpade cara mia med Måns Zelmerlöw för peppning.

Kommer inte att kunna skriva mycket med dig Moa (för klen tillgång till dator), därför ber jag dig om detta: bomba! Så att jag har mycket att se fram emot när jag kommer hem. Skulle älska den där dramagrejen!


Älskar även Ystad. ÄLSKAR! Känner mig lugn. Funderar på att gå ut och gatumusicera för att zkaffa lite cash.
Puss

dig
Moppen
från
Jaana-K

ps. Mycket underlig bild indeed. från densamme
ps2. Vi skulle ses på McDonalds vid slussen för att de skulle parkera bilen utanför och vänta, och för att det är lätt att ta sig därifrån till södra länken. hoho! ds igen.
ps3. Lönen åh. Kom igen!!! VILL VETA!! Men vi bor iof i landet där man inte pratar om politik, pengar och döden. Så.... kanske borde du låta bli. Men nej, vill veta!! säg. ds än en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0