wowowo

Det stämmer att vi gjorde det. Men jag undrade liksom mer om du var nöjd och så, med helgen. Då. Vet. Jag. Tack! Undrar om du smittat mig? Jag mår inte heller bra. Det svider när jag andas genom näsan du vet, men det är kanske inte samma sak?

Cykelupplevelsen: Även om jag inte upplevt din cykelupplevelse och (som du säger) förmodligen inte heller kommer att få uppleva den, så KÄNNER jag verkligen känslan just nu. Både känslan som barn-du säkert kände när hon såg cykeln, och även känslan av att tänka tillbaka på det nu. Känner!!!! Känns typ som en större version av känslan när man lagt en tand i vattnet, sover och får en tia.

Bedriften(erna): Grattis!! Bra jobbat. Ja! Ja! Ja! (för båda)

I övrigt tog jag på mig min orangea halsduk i förrigår, efter att jag skrivit förra inlägget. Fick inte känslan :( Ville så gärna känna förra-hösten-känslan. Men jag tror att det inte var tillräckligt kallt än. Längtar till kyla....

J-K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0