Att trivas!

Du får ursäkta min frånvaro! Men allting flyter på så himla fint just nu att jag nästan slipper tänka. Visst händer det tusen saker i och med inspelningen och allt men jag har kommit in i det så himla bra att allting faller sig så naturligt. Det slog mig igår hur himla bra jag trivs i hela situationen och hur mycket jag kommer sakna allting när vi är klara, alla människor som jag lärt känna och så. Vi är klara i Uppsala nu och ikväll ska jag iväg till Bollnäs. 
Ska släpa med mig min kamera den här gången och smygfota lite, fast de bilderna får nog inte läggas upp här.. 

Hur som, det var fint att träffa dig i helgen! Men det var så mycket folk att det kändes lite lite, om du förstår vad jag menar. När jag tänker närmre på saken ska jag nog ringa dig när jag skrivit klart detta. 
Hur är allt med dig?
Vad gör du?
Trivs du?

Jag trivs.
Din tillgivna Moppy

Kommentarer
Postat av: olof

vilken roll/vilken film är det du spelar i moa? iih så spännande!!

2010-09-29 @ 17:03:38
URL: http://thecompletetruth.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0