Start spreading the news

1.1 Först av allt, himla fin bild! Är det din pappa? Nej jag skojar.. FIN!

1.2 Angående att förstå. Jag tror att det är något man ofta hasplar ur sig "Jag förstår, verkligen". Jag kan nog erkänna att jag gjort det tusentals gånger, fast man inte alls förstår. Nu säger jag givetvis inte att jag aldrig förstår för det skulle ju vara dumt, jag bara spär på dina fasor. Jag tror att man (jag) måste lägga större vikt i dem orden. Om alla gjorde det skulle man veta att folk förstod, på riktigt. Vet inte om jag svarade på frågorna du ställde men det var tankarna de väckte hos mig i alla fall. 

2.1 Angående min dag. Jag vaknade av att jag brann. Efter några sekunder förstod jag dock att det gjorde jag inte alls, det var PVn. Han var varm som en kamin, säkert 40 grader minst. Men vad skulle jag göra? Jag har ju ett jobb att sköta. Nog om det, inget kul att skriva om travad disk här. 
Efter jobbet åkte jag mot nacka, där spenderade jag 4 timmar med att prova olika outfits från 60-talet och ta "skolfoton". Fick ha på mig en tröja som Betty Draper i Mad Men har i ett avsnitt!! Alltså samma tröja, exakt samma!!!! Hur coolt?

Yours Truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0