Som att tänka på rymden

Hade inte kunnat säga det bättre själv. Jag försöker tänka på allt vad det här innebär, hur vi hamnade här, hur alltihop ska lösas och vad i helvete som rör sig i vissa människors huvuden. Det är som att tänka på rymden. Som att tänka på en evighet eller oändligheten. Jag blir bara matt och jag har inga ord kvar. Därför lämnar jag nu detta ämne. Nu över till något helt annat. 

Igår hade jag min första inspelningsdag. Idag ska vi spela in hela natten ute på ingarö och jag försöker proppa i mig så många avokados som möjligt innan det är dags att åka! 
Det gick bra med Elite, de sa att så länge jag inte går över till en annan agentur under de närmsta månaderna (HAHA NOWAY) så bryts vårt avtal här. 

Nu ska jag läsa en bok om kärlek eftersom DET INTE VERKAR FINNAS NÅGON KVAR I DEN HÄR VÄRLDEN. 

Yours Truly 

PS. Vi måste ses snart????
PS2. Vill verkligen höra om din helg i Ystad!

Kommentarer
Postat av: lisa

Vad är det för film? :)

2010-09-21 @ 15:32:48
Postat av: moppy

Den amerikanska versionen av "Män som hatar kvinnor"!

2010-09-21 @ 15:37:54
URL: http://gegamoja.blogg.se/
Postat av: lisa

På riktigt? Herregud vad kul! Berätta mer, har du en stor roll? Hur har du fått den?

2010-09-21 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0