nu tilltalar jag DIG


och nu tänkte jag samla ihop en del lösa trådar!

Om kameran: Den är mamis. Men det är bara jag som fotar om den väl kommer fram.

Avokado:
Det håller jag fullt ut med om som bra anledningar till att äta avokado, det hade jag nästan kunnat räkna ut faktiskt. Det var bara det att i min hjärna kopplades det faktum att du skulle spela in allt för snabbt ihop med att det faktiskt var därför du proppade i dig avokado. Tankarna vandrade sedan via denna koppling vidare till provfilmningen med våldtäktsscenen du berättade om, och i mitt huvud tänkte jag slutligen att det kanske förebyggde skapandet av blåmärken, att äta avokado alltså.


F!: Känner mig lite villrådig om jag ska vara ärlig. Vet liksom inte vad jag ska göra, vad man kan göra. Vad innebär det egentligen, att engagera sig?

Ses: Kanske redan ikväll? Vore för himla fint om det skulle kunna bli så. Jag ringer nog dig när jag avslutat detta inlägg faktiskt! Eller efter att jag pluggat lite. Måste skärpa mig med distraktion och sånt där.

Förresten!! En sak måste jag berätta. Jag var på min måndags-date-kamrats kontor i onsdags. Träffade hans kollegor! Såg hans arbetsplats! Det var stört och underligt, miljöchock skulle man kunna säga. Allt blev superunderligt efter det, och han tyckte också att det var underligt att ha sett mig där. Men det var spännande, och jag vet precis vad Kaltiala skulle ha sagt om jag förklarat detta underliga! Men det är en annan historia.

Nu är jag så extremt sugen på att få det rent i mitt rum att det inte är sant.
Många många pussar i ditt bleka vackra ansikte
från din vän
J-K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0