när jag inte känner mig som mig själv!

Har några saker jag måste säga nu.
1. JA vi ska ses asap, känns som att mycket har hänt som verkligen inte kan uppdateras över blogg. Samtal ansikte mot ansikte är vad vi behöver.
2. Filmen åh filmningen - en av sakerna som gör att vi verkligen måste samtala. Ingarö av alla ställen?
3. Samtal är ett nytt ord jag verkligen gillar.
4. Vill berätta om Ystad! Men över blogg låter jag några bilder jag nyss laddat över från mammas kamera tala, så får du höra resten i vårt mycket snart kommande samtal.
5. Skönt med Elite! Verkligen.
6. Idag tappade jag ca en fjärdedel av min övre vänstra kindtand!!! Utan att märka det då jag åt macka på Il Piatto.
7. Hade verklighetsflykt med en människa igår, och jag börjar känna att detta nästan är en begynnande tradition man skulle kunna kalla måndags-date. Du vet vem det är, men känner inte att resten av världen behöver veta det. Knäppt att vi fortsätter att träffas!

Så, här kommer Ystad-sammanfattning i bild! Vill ta med dig till lägenheten någon gång! Helst när det blåser jättemycket och är höst, eller när det är stekande hett och är sommar.


Lillasyster Runa som jag älskar. Hon och jag åt soppa till lunch dagen innan femtioårsfezten

Efter soppan gick vi på toa.

Del av inredningen i den annars ganska gråa lokalen för fezten, jag funderade på att stjäla.

Kusin och tårta.

Morbror Jåcke.

Mor

Blödde näsblod under presentöppningen - kände mig rå då det bultade i näsborren och blodet passade fint till mitt läppstift.

Det var allt för nu tror jag, tänker på dig min vän.
pussar och kramar från
Jaana-Kristina

ps. Varför proppar du i dig avokado?! konstigt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0