Lite respons med mera

Å gurkljuset, how could I forget? Du vet att kärlekstexter är min grej och jag säger, från djupet av mitt hjärta, att du lyckas med allt du tar dig för. Du får ett MVG av mig i alla fall. 
Har precis skrivit klart en dialog till dramat Medea, skulle kunna lägga upp den. Låter det intressant? Måste slipa den lite bara!

Idag blev det höst i mig. Ingenting dåligt med det dock! PVn och Isa var här hos mig och vi lagade linssoppa till middag och frös ute när vi skulle röka. Fin kväll alltså!
Fick för övrigt mitt löneförslag för filmen idag.. spännande va! *cliffhanger*

HADE GLÖMT ATT DU SKULLE TILL SKÅNE!!!! åååå hur ska jag klara helgen utan dig? KOMMER SAKNA DIG! Frågan kvarstår dock.. varför ska ni ses på donken av alla ställen? Ungefär lika underligt som bilden nedan.


Yours Truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0