kära vän

Har inte hört av dig sedan i lördags och ville bara tacka för en finfin födelsedag som du bidrog till! Dock verkade du lite låg, var det något speciellt eller var du bara trött efter Den Långa Natten?

Idag har jag tänkt mycket på rutiner. Jag har varje vecka planerad exakt exakt. Jobb på måndag, skola på tisdag, jobb på onsdag, skola på torsdag, sedan träffa så många vänner jag hinner på fredag och lördag, hänga med PVn på söndag. Vet inte om jag gillar det eller inte. Det känns som Ett Riktigt Liv om vi går efter vad samhället pekar på. Men jag vet inte.

För övrigt har jag ganska mycket fritid såhär på vardagskvällarna och tänkte att jag skulle börja pilla ihop en header och sedan kanske vi förbereder oss inför Den stora Offentliggöringen? Pyntar med lite fina bilder här nedan så länge!

Yours Truly

Fin bild tagen av Bella på Runmarö i påskas.

Yours Truly och Charlott utanför Naturhistoriska, bild av bella.

Kommentarer
Postat av: moppy

PS. ser ut som att du är naken!!!!!!

2010-09-13 @ 18:17:30
URL: http://gegamoja.blogg.se/
Postat av: linnea

finfina bilder det dära!! gillar verkligen känslan

2010-09-18 @ 22:09:51
URL: http://pediste.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0