hej Moa

Hur mår du? Hur var din helg? Börjat på uppgiften? Jag har inte.
Jag sitter i min datorstol och funderar lite över min helg.
Funderar även över mitt liv och över att det är höst, och dessa funderingar får mig i sin tur att fundera över förra hösten. Det slår mig att jag var så jäkla lycklig då. Hela hösten. Och det känns så LÄNGE sedan. Vem fan var det som sprang runt i en orange halsduk och andades så sjukt god luft varje dag?

Funderar även över min lillasyster. Känner mig så ofta som ett miffo bredvid dig när jag engagerar mig i långa utsvävningar om hur mycket jag älskar henne. Men jag gör det verkligen! Känner du någonsin så om dina syskon? Att du bara inte skulle kunna leva om de dog. Cheeeeeesy kanske. Kan inte fatta att hon varit såhär liten (som på bilderna) och inte heller att hon är så stor (som hon är nu).






hehe
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0