Hannahannahannah

Det var fint! Igår alltså! Lördag! Jag hade kul! Pajen var god!
Det var fint att se dig, men känner mig så förvirrad över hur du kommer att åka runt. Hur ska jag få tag på dig, när kommer jag att få träffa dig igen och framför allt; kommer du att överleva? Vet att du berättade för mig hur det låg till igår, men jag tog liksom inte in det. Och nu är du i Uppsala!!

Hela helgen har varit väldigt fin för övrigt. Toppar var lördag morgon:


och lördag kväll/natt. Efter att ni lämnat oss satt vi kvarvarande och turades om att säga tre människor vi skulle vilja ligga med, gifta oss med respektive döda. Och så gissade man på varandra. S p ä n n a n d e. Dessvärre var det ingen som vågade dra det så nära som till personer närvarande i rummet, men kanske var det ändå bra. Vem vet!

Söndagen pågår just nu och den är som den är. Borde spela lite gura, vet ju att jag annars bara kommer att driva mig själv till skolk i morgon på lunchlektionen.

Ska koka gröt snart.
Mvh
/Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0