en onsdag i september

Fina bilder, babe! Vad är det för kamera du har? Är det din? Since when? Å! Så många frågor!

Jag kom hem klockan fem i natt efter inspelningen. Nu sitter jag här, dagen efter, med leriga fötter och sminkade blåmärken på min hals och väntar på att förkylningen ska slå till. Igår sprang jag nämligen upp och ner för en klippa, barfota (!!!) cirkus 40 gånger mellan klockan 21 och 03. Men jag ska inte klaga, det var himla roligt och alla är så snälla mot mig. Så fort jag skulle färdas mer än 100 meter fick jag åka fyrhjuling! Det var spännande. 
På söndag bär det av till Uppsala och sedan kommer jag att åka upp och ner i Sverige hela veckan. Vi borde alltså ses innan dess!!!

Yours Truly

PS. Avokado är är nyttigt och mättande + att det går fort att äta. 
PS2. När vill du ses darl?
PS3. Hur går det med ditt F!-engagemang nu efter valet?
PS4. JAG VILL VERKLIGEN ÅKA MED TILL LÄGENHETEN!! NÄR!! ÅÅ VAD MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0