en lördag i september

Att engagera sig. Nej, jag vet inte. Jag har nog aldrig varit den som engagerar mig. Har inte den självdisciplinen som krävs för riktigt engagemang, tror jag. Vilket är synd! Men jag hejar på dig. Always. 

Igår gick jag omkring med känslan att jag var vuxen. Jag hade fått lön, köpte en stilig jacka, gick ut och åt med en tjejkompis, mötte upp några fler vänner och tog en öl på ett artsy ställe på söder, gick hem tidigt. VET, att jag gör sånt typ alltid men igår var det så VUXET. 

Imorgon ska jag till Uppsala, är superpepp! Det kommer vara typ 300 statister och de har omlokaliserat lokaltrafiken och stängt av luftvägarna. Värsta pådraget. Ska bli spännande! Det enda kruxet är dock att jag ska VARA DÄR klockan 06 = ingen sen natt och inte alltför mycket alkohol ikväll.. 

Bra grej med den här lördagen: JAG FÅR TRÄFFA DIG
Dålig grej med den här lördagen: Jag trodde jag fick beställa ipod phone 4 idag men måste tydligen vänta tills imorgon/måndag!!!!! ! ! !

LOVE
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0