en helg utan dig

Hoppas du inte har för mycket FOMO (Fear Of Missing Out) där borta, det låter i och för sig som att du klarar dig väldigt bra? Starkt jobbat! 
Helgen här i Stockholm har börjat fint, igår åt vi middag hos Izabel och förde, efter 5 glas vin var, en lite väl hetsig diskussion angående skolpolitik. Det var spännande och det ska bli ännu mer spännande att se vilka åsikter som kommer att komma till väders på söndag då vi ska ha VALVAKA. Senare åkte vi till Södra Teatern, där drack vi öl och trotsade kylan och spenderade (antagligen) den sista fredagsnatten på balkongen. 

Och nu kommer några SHOCKING NEWS.. Jag har hoppat av ELITE. JAG ÄR FRI! ååå hejdå hemska hårjobb, tidiga helger och allmän ångest! Vad tycker du om det va? Jag går i dina fotspår!

Nu regnar det och jag ska nog gå på bio ikväll!

Yours Truly


NEVER AGAIN!!!!!11ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0