DEN GICK BRA

Ja, som rubriken lyder gick den bra. Jag börjar nästan vänja mig vid ostbrickor och mousserande vin mitt i natten, och att komma minst en dag i veckan till skolan och vara kallsvettig av sömnbrist. (Jag blir alltid kallsvettig när jag sovit för lite, men det kanske inte är normalt nu när jag tänker efter?)

Självklart ursäktar jag din frånvaro!! Inget var menat som anklagelse, utan ta allt som ren och skär saknad bara.
Håller med om helgen, lördags, och för att råda bot på den otillfredsställda känslan efter detta har jag en förfrågan till dig: Vill du gå på premiären av Himlen är oskyldigt blå med mig? På måndag! Du vet den där knarkskandalen och grejer, 70-tal typ. Den verkar fin tycker jag, trots att b.la. din filmintresserade PV, har jag för mig, ratade den ganska rejält en gång. Men kan ju vara mysigt med lite snittar och sånt där ändå! Och du vet att gratis är gott. Snälla bli min måndagsdate!

Måste få se bilderna om du fotar!!

Vad jag gör? Jag vet inte vad det är för ett svar du är ute efter där. Men jag trivs väldigt bra i alla fall, jag också.

Pusses and hugs och varsågod för ett kortfattat inlägg eh.
Din J-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0