Vilken film såg du tillslut?





Svaret på din fråga är att Roberts lägenhet för en dag skulle förvandlas till reklamfilminspelningsplats. Och svaret på din begäran om projektarbetet är dessa bilder! Det översta är en skiss av allra första scenen i filmen. Zpännande va?!!

För övrigt förstår jag verkligen det där med kamerorna*. Om duktigheten. Nu är ju mina modellerfarenheter lite begränsade och färre än dina, men jag gillade det inte heller. Det vet du ju i och för sig. Kan tänka mig att kicken av att agera (och få positiv respons på det, som du säger!) är tusen miljarder gånger större!

Känner verkligen för varje bild jag ser att jag verkligen missade något. Men du vet ibland finns inget val.
Usch. Sen så hann jag inte ens med det jag denna gång valt att prioritera eftersom att ett båthusbygge ute på ett landställe, efter att ha blivit försenat av att jag och mitt sällskap blivit inlåsta på området till Beijer Bygg, efter att folk åkt iväg med registreringsskyltar och efter att mina tår blivit isklumpar, tog så sjukt mycket längre tid än beräknat. Hur som helst - som jag skrev i ett sms till dig idag så känner jag att tiden är inne för att prioritera. PRIORITERA!! Alltså annorlunda än jag gjort den senaste tiden. Det är vad jag gör hädan efter. Men fina är dina bilder i alla fall, hur högt i skyarna min FOMO än är just nu.

Vi ses på onsdag! ÅH vad jag längtar.
Mvh
Jaana-Kristiina


ps. På tisdag sker en mysig liten konsert i Blå Hallen då jag ska sjunga till ett mjukt ackompanjemang av gitarr. Vore fint om du kunde hitta tiden att komma, BARA om du har tid och känner lust! puss och kräm från densamme


*Eller gör jag egentligen det? Va va va? Får vi någonsin veta?!!

Kommentarer
Postat av: h

fin blogg du har, älskar den!

2010-10-25 @ 16:39:49
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra dag?:)

2010-10-25 @ 17:40:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annica

fin blogg ;D

2010-10-25 @ 17:47:15
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: moa

haha vad hände där?

2010-10-25 @ 21:09:14
URL: http://gegamoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0