välkommen hem

Det var alltså detta jag missade i lördags!

Åh har du nu nestlat in dig i kontaktnäten? Har du fått några värdefulla namn på din lista? I din telefonbok?
Det gäller att arbeta som en spindel vet du.
Nä skoja, fy fan vad fint med tårar till avskedet. Du vet att jag vill se alla bilder.

Ja jag tycker att tanken på mig och Runa är fin! Jag har ju ändå alltid planerat att hon ska få komma till mig när hon är full, när hon har bråkat med mamma och pappa eller när hon har sovmorgon i skolan, förutsatt att jag bor nära hennes skola då. Så kanske blir det faktiskt så att vi bor tillsammans en vacker dag. Skulle du kunna bo med din bror? Jag skulle nog inte kunna bo med min bror.

Kan inte dricka alkoholhaltig dryck med dig ikväll, tyvärr. Jag och Hannah ska skriva klart bildmanus, som hon och Gabbi redan börjat på då jag pluggat annat. Så.jävla.taggad. Den blir så bra! (filmen) Gertrud är så fin!! Vi ska sprida ut oss över vardagsrumsgolvet och ba köra. Sen kommer du vet vem hem till mig.

Vill du träffas på söndag? Kväll? Eller jag har iof ett minne av att det är PV-dag, men om inte så vet du att jag finns här.

I morgon ska jag på arbetsintervju förresten, skulle man kunna säga. Fett va?
pussi
/J-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0