Vad ser du i denna rubrik?

Tycker din tolkning av mina rubriker stämmer ganska bra, och visar att du känner mig ganska väl. Du hade lika gärna bara kunnat anta att jag är en poetisk tönt.
För ja, på senaste tiden har någonting förändrats. Vet ännu inte om det är inuti mig eller runtikring mig. Igår hade jag ont i hjärtat, inte på grund av Gossip Girl den här gången tyvärr (å herregud chuck). Och inte blev det bättre när jag kommer till jobbet där vi spelar Lugna Favoriter (=kärleksballader) HELA dagen. Mitt hjärta brast tusen gånger, kul. 
Nåväl, saker och ting ser bättre ut på kärleksfronten idag, så oroa dig inte!

Alltså jag vet inte! Glitter hör väl ihop med premiärer oavsett vad det är för film? Men jag har aldrig varit den glittriga typen så jag tror jag hoppar den delen hur som helst. Men om du tycker man ska koppla klädseln till filmen, ska vi då klä oss i 70tals-kläder? Hm. ANGÅENDE DETTA: Vilken tid börjar filmen? Jag fick nämligen veta igår att jag ska iväg till Katrineholm och filma på måndag kväll. Hoppas jag kan klämma in detta innan! Det vore fab. 

ALLTSÅ!!! BILDERNA!! GUD vad jag saknar dig när jag ser dem! Och London! Vi är så fina (fula?)!!!! 

Igår fick jag en iPhone 4, vet att du inte är den som är den men tycker ända att du förtjänar att veta att nu kan man höra vad jag säger i telefon. Tycker det är helt fantastiskt. Dock var tiden för leveransen lite olycklig. Satt nämligen igår och skrev en hemtenta som ska vara färdig på måndag när pappa plötsligt kommer in med Paketet. "Vem kan begära av mig att skriva en hemtenta när jag fått en iPhone?", tänkte jag.. Och åkte till kägelbanan och drack öl. Vadå "ser inte kopplingen"?

Jag och Bella var på Vasamuseét  igår också. Nuff said. 

Här är lite bilder från gårdagen *STAY UPDATED* 


*på vasa*

Bella köpte till och med en souvenir i shopen som hon åt upp.

En japan tog kort på oss i äkta turistanda. 

Senare på Kägelbanan.

Drack dyr öl.

Gick till Baltasar, drack billig öl!

Alltså.. måste sluta hänga så mycket med Bella. Bara bilder på henne!!

Jesper var med!

Och detta är då CJ och Andrea!

NUFF SAID! Nu ska jag skriva hemtenta så jag kan bli full utan dåligt samvete ikväll!
Vad gör du  helgen love?

Kärlek från Moa

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag ser lite humor typ. Smart anknytning till tidigare konversation liksom.

2010-10-12 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0