genom en ny lins

Att den icke kära Jaana fungerar i praktiken har ju redan fastställts och att befinna sig på trygg mark är ju alltid trevligt! 

Idag har jag införskaffat mig ett nytt objektiv till min kamera. Canon EF 50mm f/1.8 II heter det är och hemskt litet och bra! Nu tänker jag nämligen bli duktig och släpa med mig min kamera överallt så du får stå ut med att massa bilder kommer att ramla in här. Börjar redan idag!


Efter jobbet (som jag rockade idag!!) mötte jag upp Bella, vi gick till akademibokhandeln och jag köpte ASDYR kurslitteratur, kul.


Mitt nya superobjektiv fångade Bellas sexigaste look, erkänn. Ba *vinden i håret, lite sorgsen men sugande blick*


Trackade bella med kameran en stund, sen skiljdes vi åt.


Åkte till Kulturhuset och träffade denna snygging, Hanna. Vi kikade lite på gratis utställningar.


Har inte riiktigt lärt mig objektivet ännu så vissa bilder är lite konstiga, men Hanna är ju söt!


*Drack en dricka på Kaféet på taket* haha nej ok, sista macrobilden jag laddar upp lovar.


Så tog jag en sån häraaa.. Ser det ut som en miniatyr? Lite? *Kul*


Alltså vet inte om det bara är Hannas och Bellas förtjänst men visst blir det bra bilder?

Du har alltså köpt ny klänning? Och skor? Ska du ha dem på premiären? Är de glammiga? Glittriga? Har klädångest!
Nu ska jag skriva en hemtenta, kul!!!!

Saknar dig!
L O V E
/ Moa

Kommentarer
Postat av: ema popstar

jaaa fina bilder!

småstalkar era liv

2010-10-11 @ 20:19:58
URL: http://touristmagazine.co.uk/arvidabystrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0