There's one in all of us.

Hur kan man bli glad av att städa? Shit, skulle verkligen vilja ha dig som roommate. Men good for you! Och det andra jobbet? Låter sjukt serious? Läkarassistent! Ska du börja medschool efter studenten? *Blir eld och lågor* Älskar greys anatomy!

Idag kom Filip och Simon hem till mig. Vi höll på och pyssla med en grej i nästan fyra timmar. Du får se på lördag! Här får du två ledtrådar!



Önskar att jag hade något spektakulärt att berätta.. JO, nu vet jag! Igår vann jag ett musikquiz på Strand! Jag fick alla rätt! Gissa vad mitt pris var.. En kaffebryggare! Passande, inte sant? Jag som inte ens dricker kaffe.. 

Jag vill veta mer om ert projektarbete förresten! Har du inga bilder? Berätta om allt! Allting känns så tråkigt nu när jag är klar med inspelningen (typ) så jag funderar på att dra igång nått projekt av något slag. Har du några idéer?

Och du, hang in there. Jag syftar på pluggis alltså. Betyg </3 det är bara att kämpa! Säg till om du behöver hjälp med något (inte gympa eller musik).

Saknar dig, mycket!

Yours Truly
Moa

PS1. Vill bara påpeka att jag INTE har svamp i underlivet men JA, det är konstigt och lite obehagligt.
PS2. Gudrun Schyman är på tv as we speak, kanal 4. Vilken kvinna säger jag bara, vilken kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0