ett parallellt universum

Känner mig som en elev som skolkat och ska komma med en bortförklaring nu MEN JAG HAR VARIT BORTA HELA HELGEN. Och självklart måste det kosta pengar att få lite wifi på hotellrummet, kom igen liksom. END OF STORY, typ.

Tisdagsdaten låter ju hemskt romantisk. Enligt wikipedia är romantik en estetik- och tankeströmning inom europeisk kulturyttring, och den epok då denna var som mest utbredd. Enligt mig hör romantik ihop med kärlek. Min fråga till dig lyder som följer: är du lite kär? Bara lite kanske? Pyttelite?
Dessa frågor förde mina tankar till ett parallellt universum, en kär Jaana? Hur skulle det fenomenet yttra sig? Hur fungerar det i praktiken? Vidare spann mina tankar iväg och ännu en fråga slog rot, hur skulle en icke kär Moa fungera i praktiken?
Ingen vet.

Kär eller inte kär, PVn är pretto och DET ÄR KLART jag vill gå på premiären med dig! Måste ju börja öva på att vara filmstjärna *skoja*. Men är det glammigt eller? Måste man ha glitter på sig? Nästa måndag alltså?

Yours Truly
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0