tillbaka till verkligheten

Tycker detta är tusen gånger bättre än sms! Det är ju som ett sms fast mycket mycket längre!

Nu är jag tillbaka från Katrineholm och min lilla lyckobubbla. Det var tänkt att gårdagen skulle vara min allra sista dag och det var sjukt sorgligt. Jag grät faktiskt när jag skulle säga hejdå till min sminkör. MEN så blev det så att vi filmade även idag och jag ska tillbaka på lördag! SÅ glad att det inte är slut ännu, vill aldrig att det ska ta slut. Herre gud vad jag älskar det. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. 

Tycker tanken om dig och Runa i en lägenhet är mysigt. Tanken på dina döda föräldrar är mindre mysig. Du kanske kan flytta ihop med Runa även om dina föräldrar är i livet? Bara en tanke. 

Vi kan väl ses imorgon? Vill dricka alkolholhaltiga drycker med dig!

PS. Smygfotade lite på inspelningen den här gången men jag blir stämd på 15 miljoner om jag lägger upp bilderna här.. Så du får se dem när vi ses! Här är några bilder från helgen istället.

Puss
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0