Somewhere

Det blev ingen film igår men det blev en idag! Jag och Isa hade bokat biljetter till Somewhere, Sofia Coppolas nya film. Så satt vi där på Bio Rio och väntar på att släppas in i salongen och helt plötsligt kom Filip UT ur salongen! Så han köpte en biljett han också. Filmen var fin, inte så himla spännande men fin! Tyckte mest om den söta flickan, Elle Fanning åååååå så söt!!


Ok, ska sluta nu!!!

Annars vet jag inte riktigt. Jag är tillbaka i verkliga livet nu. Den lilla bubblan sprack och idag var jag servitris igen och i morgon ska jag till skolan och gå på ett seminarium och en föreläsning om dramatik som jag inte ens hunnit läsa. Vill helst citera Håkan och skrika TA MIG TILL KÄRLEK TA MIG TILL DANS GE MIG NÅT SOM TAR MIG NÅGONSTANS men jag är inte 13 så det gör jag inte. Förstår om du har massor att göra med skolan och projektarbete och läkarassistensuppgifter men kan vi inte GÖRA något? Starta ett företag? Skriva en bok? Göra en film? Vad kan man GÖRA? Har du några förslag, om inte till oss så till mig?

PS1. Varför fick vi 3 *HEJ HÄR ÄR MIN BLOGG*-kommentarer på förra inlägget? 
PS2. Fick du vara med i reklamfilmen?
PS3. FINA BILDER! Blir spännande att se resultatet!

Puss från Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0