istället för musik; förvirring

Hänger inte riktigt med på det där med kameror i lägenheten och allting? Vilken lägenhet befann du dig i? Vad skulle ni göra? Berätta!
Angående min trivsel i situationen så är det liksom inte kamerorna som fängslat mig utan mer alla fina människor jag jobbat med. Och att de uppskattade vad jag gjorde. Jag kände mig duktig. Man tänker kanske att stå framför kameran som skådespelare och att stå framför kameran som modell är samma sak. Men å nej nej nej. Som modell kände jag mig liksom aldrig duktig, så detta har varit så himla skönt. Visste liksom inte att jag var duktig på något. 

Jag vill verkligen se en film idag, det är en sådan dag duvet. Men jag kan verkligen inte komma på någon! Om du hinner läsa detta innan kvällen kan du väl bara slänga in ett par tips i kommentarsfältet om du har några på lager. Kommer ihåg att du skrev om Serge Gainsbourg-filmen här för ett tag sen, det kanske vore något. 

Du missade en himla fin kväll igår! Fick några väldigt fina bilder (hoppas jag) som jag slänger om här om ett par timmar när jag laddat in dem. 

För övrigt saknar jag dig JÄTTE_MYCKET. Vilken dag kan du ses? Jag kräver MINST en fika!

puss från Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0