i praktiken?

Åh Moa ett livstecken!!


Jag tror att i praktiken funkar det inte alls, det där med en kär Jaana alltså. Det skulle kaosa, och det samma gäller en icke-kär Moa. Vad fint vi kompletterar varandra tycker du inte?

Så svaret är alltså: Nej jag är inte kär, inte ens lite, och det är verkligen inget jag strävar efter att bli. Inte för att jag inte har det väldigt bra med att okomplicerat träffa denna människa, jag tycker verkligen om att ha någon. Men det får liksom stanna vid att ligga lite, plocka lite svamp och äta lite ost och sånt där. Det varken bör eller kommer att ändras.

Men över till annat.
Då är bio spik! Biljetterna trillade ner i brevlådan idag, så vi köbah. Längtar.

Jag har för övrigt världens tightaste budget just nu, men idag ba BOOM BANG KRASCH oj jag köpte en klänning. OJ shit och en blus. Och ett par skor. Skit också säger jag bara!!

Ska rita lite nu. Puss

Jaana



Kommentarer
Postat av: yrsa

jaana ha på dig dina nya kläder imorrn - väntar med spänning!



ps. bra blogg!!

2010-10-06 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0