How to get kicks

känner mig ungefär såhär galen och förvirrad

Det är fullt förståeligt att "Han tuggar kex" genom en mikrofon och lite luftig ackustik kan bli "How to get kicks". Men pratar jag verkligen så sluddrigt? Har du tänkt på att jag gör det? Yrsas mamma trodde nämligen att det var det jag sa när jag presenterade min låt igår. How to get kicks alltså.

Men Moa, det är obeskrivligt hur imponerad jag är av det du visar i nedanstående inlägg. Kommentaren jag inte kunde låta bli att slänga in har du säkert redan sett, och det är verkligen så jag känner gällande detta. (Jag kanske får säga det högt för dig när vi ses dock, så att du fattar hur jag menade att det skulle låta, för jag har det verkligen i huvudet). Sjukt tufft är det att se det sådär, i skrift.

Idag har varit en konstig dag.
Varför den har varit konstig kan jag dock inte beskriva. Så det är väl bara att acceptera fakta att den jämfört med andra dagar varit från normen avvikande. Och ändå har den inte det. Kanske var det efterdyningar av adrenalinkicken från konserten som dröjde sig kvar och förvirrade mig. Ja kanske! Herregud märker du att jag är virrig?

Ikväll ska jag hur som helst till Hannah och tillverka bakgrunder. Eller bara rita lite människor och diverse ting till filmen. Eller bara hänga, vem vet! Men först ska jag äta lasagne, en maträtt jag verkligen inte tycker om. Nej jag blir faktiskt nästan äcklad av den. Jag tror att det har mycket att göra med Katten Gustaf faktiskt.

Hur mår du?
Mvh din vän
J-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0