Himlen är oskyldigt blå

OKej vet inte exakt vad du har skrivit - har ÄNTLIGEN fått tillgång lite avskillt till en dator och har inte riktigt tid att anknyta till tidigare inlägg, men jag berättar lite snabbt om vad som hänt under de senaste dagarna, så att du uppdateras. Alltså... jag har varit hos den där mannen fredag-lördag, lördag-söndag och sen slutligen söndag-måndag...herregud vad hände? Kan inte hitta verkligheten igen. Men VI (du och jag) träffades alltså lördag och du drog hastigt och lustigt - du missade JÄTTEBRA dans till Patti our love och allmänt sjuka detaljer. Varför var ni så otaggade?
Men ja, som sagt, vad hände? Känner mig helt frånkopplad från världen.
Men har haft det kul. Var lite ledsen av att du inte kunde följa med ikväll och tänkte till och med stanna hemma för att plugga (är i stort behov av plugg) men såhär blev det:

biosalong... salongsberusade?

Toalett...salongsberusade!!?!

Zkåpbil ut mot ängsvik...!
Älskar Esmi.
Puss Moa filma på din jävel. Gud vad jag älskar knäckemackor!
/Jaana
ps. Fina bilder på PV:n. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0