det doftar förändring

- Genom en ny lins
- Ett parallellt universum
- Som att tänka på rymden


Dessa tre rubriker från dig har fångat mitt intresse. Trots att alla tre handlar om skilda ting tycker jag mig nämligen skönja en röd tråd: De är alla väldigt tankfulla och uttrycker lite att något nytt/annorlunda/underligt försiggår i dina tankar, och det förbryllar dig. Kan det stämma? Rätt? Fel? Ute och cyklar? Överanalyserar?

De är fina i alla fall, rubrikerna. Har insett att jag måste jobba lite mer på mina egna rubriker om jag inte ska framstå som en ganska osmart och torr människa jämfört med dig. Plus att jag inte kommer att ha en chans att följa med i ditt bildtempo nu med det nya objektivet.

Men dina bilder. Fina! Jättefina! Den där, du vet vilken jag menar, ser verkligen ut som en miniatyr. Jag är imponerad! Kan du inte fota Bella när hon dricker kaffe någon gång? Du vet att det är något jag ofta brukar tänka på hur fint det skulle vara. Hon får gärna ha något brunt på sig och kanske lite vitt någon stans.

Mina nya kläder är inte glittriga. Och det här är andra gången du sammankopplar den kommande premiären med glitter, tycker du inte att det känns lite som fel film för just glitter och glamour? Vart har du fått denna bild ifrån? Är det dina nya Hollywoodvänner som kommit med den? Älskar du dem mer än du älskar mig?!

Men nu när du säger det så ska jag nog ha mina kläder då i alla fall. Har dock redan börjat med skorna idag och kommer nog att inviga klänningen i morgon och blusen säkerligen senare i helgen, så det blir endast premiär för film på måndag. GUD vad jag längtar efter att träffa dig. Undrar om du kommer att ha massa homies bland snittarna och champagnen? Du får inte lämna mig om så skulle vara fallet.

Med vänlig hälsning
Jaana

 

ps. Älskar verkligen de här bilderna. Så fulfina att jag dör. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0