en ittalamugg rikare

Söndag, jag har äntligen landat hemma med rejält bultande hjärta och pirr i magen och du ska nu få ett ordentligt inlägg att läsa!

Först och främst gillar jag verkligen din spontana reaktion. På chlammeinlägget alltså. Det känns bra att kunna skratta åt svårigheter, du vet, och det var ju precis vad du gjorde. På måndag får vi alla fall veta hur det står till med mitt underliv, xhoppasx.

Jag tycker inte att det är tråkigt över huvudtaget att höra om andras drömmar, men jag vet att både du och Bella uttryckt sådana åsikter. Men speciellt den här drömmen var ju bara helt otroligt underhållande. "Jag tittar på min pojkvän och tänker att det fan är stört att jag är tillsammans med Fritzl barn, han är ju nästan kändis!" - haaaaaaaaaaha knäppo. Men jag kan verkligen förstå den där underliga känslan i drömmar, att bara veta att man tänker helt sjukt orationellt men ändå känna att det är så rätt det man tänker.

Men alltså diagnos. Kan nog inte ställa en sådan. Jag är verkligen av åsikten att drömmar kan säga mycket om den som drömmer, eller om vad den personen tänker på i livet och så. Det känns liksom helt logiskt, men den här drömmen var för mångbottnad. Vad är egentligen centralt i den störda handlingen? Allt är så sjukt i sig att det känns som att allt även borde ha en djup symbolisk mening om ditt psyke.

Nä så jag försöker mig inte ens på det helt enkelt, men kan tillägga att jag själv har drömt skitmiffade drömmar senaste tiden också. Synk!

Har du haft en bra helg? Det här var faktiskt första helgen på ett tag som vi inte setts, aight?

Mvh
Jaana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0