Queen M

Lite förolämpad drar jag tillbaka mitt förslag om simning. VAR SÅN DÅ!

Du talar med rätt person, jag är THE drama queen. Du anar inte hur mycket drama jag skapade i helgen. Hade en galen kväll i fredags, verkligen galen. Vi hade "wrap"-fest med filmteamet, eftersom att de åker vidare till LA i veckan. Det var fint. Alla var där, utom Daniel Craig. Vi började på kvarnholmen där det var middag och grejer, fri bar och alla mina fina filmvänner. Kvällen slutade 9 timmar senare då jag vacklade hem efter att ha blandat ungefär varenda spritsort i hela världen, medveten upp att jag skulle upp till jobbet några timmar senare = bra kväll. 

MEN åter till din värld av rosa moln: Det låter fint och det låter dumt att förstöra, även om jag antagligen hade gjort det i din situation. Så låt det vara.

Har varken några bilder eller någon text på lager men vi kanske helt enkelt borde träffas i veckan?
OCH intervjun gick BRA! Jag provjobbade i helgen och fortsätter med det i veckan! Kan nästan alla praliner nu. Kardemummatryffel, pepparkaksnougat, ägglikör med nougat, körsbärsmarsipan, baileys, champagnetryffel osv.
Berätta om experimentet nu! 

Konstiga saker du har för dig.. Tror jag också har lite konstiga saker för mig.
Vet inte..

SAKNAR DU ANY WOO.
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0