Kära vän

Jag tror inte att det skulle funka så bra om vi simmade tillsammans. Detta baserar jag på det du alltid säger om att du aldrig tränar, har sämst kondis, är svag etc etc. Så med viss risk för att låta otroligt självgod: Vi skulle vara allt för ojämna.

Eller vad tänker du dig för en sorts simtur? Du kanske är medveten om att när jag simmar, då simmar jag fan SPURT i en timme och sen kräks jag. Att prata med en vän, alltså motionera socialt, är en omöjlighet.

Herregudars jag önskar att jag hade något sjukt intressant att publicera. Men har inte ens en liten anekdot att dela med mig av. Är det för att jag bara går runt och är så jävla lycklig hela tiden? Glömmer jag bort att skapa drama då jag inte är missnöjd? Fattar inte, det känns ju asjävlaopraktiskt. Det skulle ju betyda att jag måste hålla mig på någon nivå av ledsen/missnöjdhet för att kunna ha ett intressant liv. Fast det kan bara inte stämma, ser mig inte som en dramaskapare. DU är en dramaskapare om någon, jag bara... kör. Eh.

Hur som helst. Har inte du några bilder att lägga upp? En fin liten text? Tankar? Saknar dig, behöver lite essens av Moa känner jag.


/J-K

ps. Kommer du ihåg experimentet jag pratade om för några inlägg sedan? Jag gjorde det, och det funkade!! Det var dock inte lika grymt som jag trodde att det skulle bli. Nyfiken??

ps.2. HUR GICK INTERVJUUUN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0