Inte en analys i alla fall

Jag som gick beteendelinjen på gymnasiet och allt borde väl utan svårigheter kunna slänga ur mig en djupgående analys av ditt penisavund. Min första tanke går förstås till Sigmund Freud, antar att jag inte behöver förklara varför. Min andra tanke är då att du kanske är fast i den anala/orala fasen? Eller den oidipala? Kommer inte riktigt ihåg hur det var med det där men jag är övertygad om att jag kan utföra lite terapi på dig över en fika eller så, jag är ju faktiskt kvalificerad. Vad sägs?

Du minns kanske att vi delade en smärta i gommen? Min smärta har expanderat och sitter nu både i gom, hals, näsa och öron. Tyckte synd om mig själv och stannade hemma från skolan igår. Köpte asdyr sushi och åkte hem till PV:n bara för att upptäcka att mina smaklökar tappat sin funktion och att sushin lika gärna kunnat kosta 69 kronor istället för 105 (för nio bitar!!!). Detta ledde till ännu mer självömkan och jag stannade därför hemma från jobbet idag. Jobbar dock på att rycka upp mig och för en timme sedan fann jag tillräckligt mycket inspiration för att baka en plåt blåbärsmuffins. 

SOM DU KANSKE MÄRKER är jag inte överdrivet peppad på livet atm. Det kan bero på att snön kom igår, det har gått en dag och jag vill redan DÖ. Hur överlever man? JÄLP

Vänliga hälsningar
Moppy

PS. Vad för experiment? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha!

2010-11-11 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0