Gossip Girl here..

Fina bilder från en fin kväll, indeed! Vill veta lite mer om vad som hände utanför Hells Kitchen? 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag förutom att GE MIG ETT NYTT JOBB FÖR I HELVETE. Så nu tänker jag göra det förbjudna och vända mig till den lilla läsarskara vi har och bedja på mina bara knän; har någon ett jobb till mig? 
Jaja, något som muntrade upp mig i natt var i alla fall den senaste episoden av Gossip Girl. Min kärlek till Chuck Bass börjar i ärlighetens namn att gå till överdrift. Tror typ att jag är Blair Waldorf (hans brud TYP), har något sådant hänt dig, Jaana? Vad ska jag göra??


Ska du ut ikväll? Du kan väl slå en pling i sådant fall!
XOXO
Moa

PS. Sorry för sjukt ointressant inlägg. Ska hitta inspiration snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0