Fredagsmys och lördagsfest

1. Hur gick det med chlamme nu då? Alltså, känn inte att du måste skriva ner det i bloggen. Men skicka iväg ett SMS!

2. Hoppas dina sångkonserter gick bra idag! Jag undrar om en viss R filmade jippot den här gången? Om så är fallet är jag väldigt intresserad av att se materialet! Ledsen att jag inte kunde komma! 

3. Helgen som gick, helgen v. 46. Och vilken helg sedan! I fredags hade jag FREDAGSMYS! Ja, precis som reklamen för chips duvet. Jag skulle faktiskt köpa chips och åka hem till S. Stod där på Konsum vid chipshyllan och ska välja vilken sort jag ska ha (det blev sourcream n onion ofc) när jag plötsligt kommer på mig själv med att stå och nynna på den där jävla låten: "snart äre fredagsmys om det så är det sista jag gör osv". Herregud liksom. 

Aja, inte så spännande med fredagsmys kanske. Vill du höra om spriten? I lördags var jag och CJ som fyllde 21. Jag var asfull och hade fantastiskt roligt och så var det med det!
Vad har du gjort babe?

PS. Vet inte om jag visat dig detta men här om veckan strosade jag in på åhlens och hittade detta...
Det är ju jag! Kul va.
Puss från Moa

Kommentarer
Postat av: Esther

Alltså den här bloggen är ju bara så mysig.

2010-11-22 @ 20:29:29
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0