f1

Gif Created on Make A Gif


Jag säger då det. Inte är jag ett stort fan av Gossip Girl, men HUJEDAMIG vilket klipp. Blir rörd och medryckt och upphetsad, allt på samma gång. Och jag kan definitivt känna igen mig i din Chuckbesatthet. Hade en själv där ett tag, fast i Jack Sparrow (vilken man!!). Småning om spred sig dessutom besattheten vidare till hela Johnny Depp. Jävligt originellt och minst lika fett som Chuck Bass skulle jag säga.


Zpårade förresten igår, oj oj du skulle varit med. Minst sagt en turbulent kväll då jag i mitt menstillstånd fortfarande är extremt lättpåverkad men som vanligt tror att det ska bli annorlunda Just Den Här Gången, och då Yrsa bar med sig en Barceloniansk ginflaska hela kvällen. HELFLIPPAT var det och hela kvällen slutade med att en fet propp gick i mitt hus när vi kom hem till mig och skulle äta rostade mackor och ägg. Kolsvart blev det. Försök fixa en propp under stark berusning någon gång - det är SVÅRT. Det är nästan så att det inte går, rent av.

Inget hände utanför Hells Kitchen, förstår inte vad du menar nu?


Herregud vad ska jag äta? Säg mig vad man kan äta! Vill äta!

Pusspuss
från
Jaana-Kristiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0