ett pussel

Jag kan också spela tvärflöjt! På skolavslutningen i tvåan spelade jag i kyrkan för hela skolan! Vill tro att jag fortfarande minns hur man spelar Idag sommarvisa.. Du kanske kan lära mig annars! 

Och fan vad skönt med chlamme, eller snarare avsaknaden av chlamme! GRATTIS (eller vad man ska säga).

I måndags hände detta: macarones och Hanna! Och vips så ska jag provjobba i helgen! Åå ett nytt jobb ja ja ja ja ja ja ja!

Det var ett tag sedan vi sågs nu.. Vill du kanske gå och simma med mig imorgon? På eriksdalsbadet? Snääälla, behöver en kompis! Men vet du, nu måste jag iväg. Förlåt för lite osammanhängde inlägg. Jag ska leverera bättre i veckan!
LOVE
mos

PS. Låt mig leva i min Gossip Girl-värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0