en ren tjej skriver






1. Inget samtal. Ingen chlamme. INGEN CHLAMME! YES!

2. Det kan du fet haja att de gjorde! Så jäkla fett alltihop, vill bara kräkas på mig själv för att jag är så jääääääääääääääävla grym. Det finns mycket riktigt en video som du kan få se!

3. Låter som en fin helg! Gillar fredagsmys. Jag hade däremot tvärt om kan man säga - fredagsfezt och lördagsmys, men det var inte dåligt det heller. Fredag- Strand med Julia och två turbulenta efterfester. Lördag... ja lördag var helt sjukt bra blir min enda kommentar. Går fortfarande runt och skiner lite från inombords för att jag är så glad. Eh du vet ju vad jag gjorde eh kan ju säkert gissa eller ja åh ja äh.


Men Moa. Vad är det här för en nya vana? Du referar till personer endast genom första bokstaven i deras namn - lääägg ägg med att försöka var Gossip Girl eller Blair eller nåt.

Annars då? Bilderna är båda tagna av Yrsa. Den undre är från då jag är påväg till saco-mässan i fredags (vilken för övrigt var ett jävla skämt) och den övre från då jag, Runa, Yrsa och Hanna fikade samma dag. Vi gör så ibland - tar in Runa till stora staden för att redan nu förebygga en hälsosam tonårsperiod som inte riktigt är ett synligt alternativ i Gustavsberg. Och faktiskt så har jag redan märkt resultat, då Runa fnissandes som den lilla unge hon är, ringde från tunnelbanan i söndags och frågade hur hon och hennes vän skulle hitta till String. FINT VA? Eller är det kanske bara jag som ser finheten? Vem vet!

Saknarey
/Jaana





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0