13/11/10

Så kan det vara ibland! Det är okå.

Jag återupptäckte precis denna bild på dig, passande till att ögonbrynen återvänt. Kommer du ihåg fikan? Det måste vara ett år sedan nu, eller kanske 8-9 månader. Det var snö och kallt och fint och jag var nästan blond, du fick bara platta håret en gång i veckan och någon gång i samma veva skrev vi om Tova till musik. Kommer du ihåg??
Jag vet egentligen inte vad det är jag vill komma fram till, men tyckte bara att det kändes roligt att tänka på Då och Nu. Hur allt såg ut Då och hur det ser ut Nu, du vet.


Annars då? Inget särskillt faktiskt. Hoppas att bion är fet ikväll, så hörs vi väl via telefon eller nåt! Puss och kram
från
J-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0