Såhär inför nyår!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Tog studenten, spelade in film, såg Patti Smith osv

- Höll du några av dina nyårslöften?
Ja! Jag fotade mer

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Långt hår! 

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt men 21 januari always såklart

- Vad var din största framgång 2010?
Skolan och filmy

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsen har krånglat som vanligt

- Bästa köpet?
Macbook pro <3

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, cigg och alkohol

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag var bra på något

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
American Pie

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat kanske. 

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid facebook.

- Hur tillbringade du julen?
Med min familj

- Favoritprogram på tv?
Gossip Girl

- Bästa boken du läste i år?
Mästaren och margarita *tips*

- Största musikaliska upptäckten?
ATM Julian Casablancas

- Något du önskade dig och fick?
Denna fråga alltså palla

- Något du önskade dig men inte fick?
Se ovanstående svar.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt middag med PVn, var full och sjöng karaoke

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Det skulle jag inte.

- Vad fick dig att må bra?
PV:n och vänner och alla andra jag känner! *rimmet*

- Vem saknade du?
Alla från VGY kanske

- De bästa nya människorna du träffade?
Alla från GWDT

- Årets största kärlek?
Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0