Quién-Usted-Sabe

Så jäklarns dåliga har vi väl ändå inte varit? Jag körde ju till och med mono-update a la två på rad där alldeles nyss.
Och jag vet faktiskt inte om allt går att skylla på den vidunderliga kärleken, jag har har faktiskt haft mycket för mig utanför de rosa molnen.

Jag har bland annat börjat läsa Harry Potter y la piedra filosofal (som en liten älskare vid sidan av den spännande Orden som befriar och Fågeln som vrider upp världen) sökt jobb, kommit på min framtida frisyr samt fått en liten släng av urinvägsinfektion. Sen har ju du och jag träffat också, och Karl och Tova har vi träffat!

Alltså: Jag lever ett liv utanför rosa moln också!!

Ses ikväll, eller?

/Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0