OC, planer och matte!

Fick faktiskt ett klagomål på den dåliga uppdateringen.. Har analyserat avsaknaden av nya inlägg och kommit fram till att det för din del, Jaana, beror på att du nu för tiden är KÄR och spenderar mycket tid bland dina rosa moln (vilket är något BRA). Men varför har jag hamnat efter då? Pojkvän i all ära men vi har ju faktiskt varit tillsammans i två år och jag står med bägge fötterna relativt stadigt på jorden. Svaret är ett 00-fenomen som kallas The O.C (TV-serien som alla fjortisar kollade på 2003). Som du vet är jag en sucker för brudiga TV-serier och jag såg faktiskt denna klassiker redan 2006 men nu var det dags igen. Jag sitter alltså och tittar på OC istället för att författa fina ord till dig, Jaana. 
För detta vill jag be om ursäkt men förbättring är inget jag kan lova innan Chrismukkah (OC-skämt.. typ).

I alla fall, i detta nu sitter jag och smider lite planer. Ingeet super spektakulärt men något som piggar upp vintermörkret lite!

Sist men inte minst är jag lite orolig över din lättsamma attityd till att skolka matten i morgon. Trivs du inget bra på matten? Är det tråkigt?
DÅ HAR JAG ETT TIPS! Såhär kan du fördriva tiden:
Fantastiskt, inte sant? Jag är FAST! Nästan lika mycket som i OC.
Puss fina vän ses på torsdag!
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0