måhända är det förtjänat

Det känns som att du möjligtvis försöker dig på ett litet bloggstraff?
Måhända är det förtjänat faktiskt, men jag fortsätter väl min monoupdate.
Sitter nämligen och lyssnar på Underneath your clothes - Shakira. På repeat, på SKIVA och slås gång på gång av storheten i låten. Det känns på något sätt fint och härligt och bra och allt på samma. Och jag är hemma för att stanna denna kväll. SKÖNT!

Har även gjort en megaräd på biblioteket idag och känner mig så jävla tillfredställd vid tanken på vad denna kväll verkar utlova. Shakira + spännande böcker, typ.

Hm jag hade en fråga till dig. Men kommer inte ihåg vad. Aja den får väl dyka upp.
Vill ses i veckan....!

tjarå
från
Jaana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0