Lite text och sju bilder

Haha, nu tycker jag att du läste in lite väl mycket i min frånvaro. Jag hade tänkt skriva igår men fastnade i en fin bok, Eating Animals! Den är ganska svårsmält och dessutom på engelska så det går rätt långsamt framåt men igår flöt det på! Och på tal om bäcker, vad har du lånat? Å, älskar böcker. Skulle egentligen vilja lägga alla mina pengar på fina böcker. Boktipz plz. 

Idag har jag varit ledig så jag passade på att gå några ärenden. Ja, några ärenden, det var precis vad jag gjorde. Jag gick till banken och till optikern. Typiska ärenden, inte sant? Är nu äntligen ägare av ett VISA-kort och tänker när jag skrivit klart detta gå och klippa mitt maestro-kort i tusen biter. Sedan ska det e-shoppas!!! Har verkligen ett shoppingsug. Men någonting konstigt har hänt, vill bara köpa glittriga, rosa och beiga saker. Tycker du att det låter som jag? 

Helgen var fin! Men jag förstår vad du menar. Du verkade lite.. distraherad. Jag förstår komplikationerna med att försöka förena två olika umgängen men det blir nog lättare efter första gången. Det var trevligt att ses i alla fall, även om det inte blev så intensivt. Tycker en date i veckan vore en bra grej. Vad sägs om torsdag?

Jag har redigerat några bilder, dock inte från denna helgen utan från förra eller förrförra. Var i alla fall på fest hemma hos CJ och Leo. 








Ska se till att få in bilderna från helgen snarast!
Pusss
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0